4440-4340-ico-wu.jpg

Klucz do twojej siły

indeks1
Klucz do twojej mocy

Co w takim układzie pomaga? Dieta! Przede wszystkim – troszcz się o masę ciała. Okazuje się, że nadprogramowa liczba kilogramów w postaci tkanki tłuszczowej sprzyja obniżce poziomu testosteronu we krwi. I na odwrót – redukcja ilości tkanki tłuszczowej wywołuje podwyższenie poziomu testosteronu, a co za tym idzie, większe libido. Nie przesadź jednak w drugą stronę – tłuszcze to istotne składniki odżywcze, których aktywność polega między innymi na współtworzeniu niektórych hormonów, przykładowo… testosteronu. Długotrwałe albo częste głodówki czy totalne
potencja
wykluczenie wszelakiego typu tłuszczów z diety, mimo niskiej lub prawidłowej wagi ciała też może negatywnie wpływać na poziom tego hormonu.

Kluczem do znakomitego seksu jest silne serce

Postępuj według zasady „to, co dobre dla mojego serca, jest słuszne dla mojego penisa”. Zbyt duże konsumowanie tłuszczów zwierzęcych i cholesterolu sprzyja odkładaniu się złogów w układzie krwionośnym. Z tej przyczyny zmniejsza się ich średnica, a w ślad za tym – transfer krwi. Skoro wzwód polega na napełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie muszę chyba mówić jaki będzie skutek, kiedy tej krwi do omawianego narządu przypłynie zbyt mało. Wszystko jest dla człowieka, jednakże, jeżeli chcesz zatrzymać pełnię sił seksualnych, swoje ulubione „męskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, kamagra
kiełbasę, tłuste mielone czy boczek w różnej postaci zostaw na wyjątkowe okazje. W to miejsce zaprzyjaźnij się z warzywami (mają dużo błonnika, który skutecznie wpływa na obniżenie ilości cholesterolu we krwi), wybieraj chude mięso i chudy nabiał, nie konsumuj codziennie żółtego sera.

Dodaj komentarz